Ahad, 28 Ogos 2011

Selamt Hari Raya

   Gema takbir bergema di segenap alam,menandakan Ramadhan berlalu pergi yang pastinya akan dirindui dan syawal datang lagi.Sebulan berpuasa,,,,,,semoga amal ibadah kita diterima oleh yang Maha Esa.Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dan yang paling yang terbaik diantara yang sebelum ini.
    
    Kadang2 lisan yang terucap tanpa disedari menyakiti hati  insan yang mendengar,
    Kadang2 perbuatan kurang disenangi oleh insan yang melihat,
    Mungkin pernah melukai insan lain,
    Mungkin pernah tak tertegur insan yang bergelar saudara seislam,
    Dan banyak lagi kemungkinan yang tersengaja atau tidak.
    
    Dalam kesempatan yang masih sempat sememangnya,diri ini  memohon kemaafan yang bukan bilangannya seratus atau seribu TAPI sejuta pastinya WALAUPUN tidaklah sampai berpuluh2 atau beratus2 juta NAMUN rasanya memadailah hanya dengan sejuta kemaafan dari diri ini YANG sentiasa mengharapkan agar ukhuwah antara kita semua akan tetap akan terjalin.
     
     Selamat Hari Raya diucapkan untuk ibu,ayah,abang2,kakak,adik2,kakak2 ipar,dan seluruh keluarga yang tercinta.Doakan untuk diri ini yang sentiasa merindukan anda semua.
     
     Tidak lupa juga untuk saudara2 yang jauh atau dekat,untuk guru2,sahabat2 seperjuangan di Mesir (bkpsm),sahabat2 Auladussabil dan sekolah Toh Puan Hajah Rahmah (auladussabil)(extopuharakksabah),juga kepada sahabat2 sekolah Menengah Agama Tambunan Sabah (smu tambunan),dan kepada semua yang pernah mengenali diri ini SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan