Isnin, 12 September 2011

Rumah Terbuka WISA (2011)

      Assalamualaikum wbt,


      Tiada kata terindah yg yg layak di ucapkan selain panjatan syukur ke hadrat ilahi kerana limpah kurnia kesihatan yg diberiNYA dapat lah ku kongsikan kegembiraan dan kesyukuranku.. (^_^)


      Alhamdulillah, bulan syawal dah menggapai ke tengahnya namun mood raya masih terasa~ tanggal 10 september 2011, dengan bertemakan”kampung halaman dlm ingatan, aidilfitri meriah diraikan”, WISA (mahasisiwi sabah) telah mengadakan rumah terbuka untuk pelajar2 sabah dan tak lupa juga, pelajar2 semenanjung yg berada di mesir.


      “syukurilah apa yg kamu dapat kerana belum tentu kamu akan dapat lagi apa yg telah kamu dapat”
Nampaknya sambutan kali ini sangat meriah..kunjungan para tetamu sangat menggalakkan terutama dari kalangan pelajar2 Sabahan..


      “smile is the shortest distance between two people
      Senyum adalah jarak yg terdekat antara dua manusia..” =)


      Juadah yg disediakan juga memang sangat sedap..di iringi dgn kuih2 raya yg beraneka jenis..fuhhh lagi2 dgn jumlah yg tidak seberapa ramainya, siswi sabah mampu mnyediakan semuanya dgn hasil kerjasama dan tungkus lumus mereka..tahniah di ucapkan.
   
       “lebihkan manis dalam senyuman,kurangkan manis dalam minuman” :D


      Jika sahaja berkesempatan, pasti berderet ingin dicoretkan..hehe semoga ianya menjadi satu kenangan yg tersemat rapi di dalam hati kita. Memori ini sedikit sebanyak mengubati kerinduan pada kampong halaman..( ‘ ‘, ) terima kasih… InsyaAllah,panjang umur murah rezeki, tahun depan jemput lah lagi..


      ada mata pndanglah keindahan,
      ada mulut berbudilah pertuturan,
      ada hati berilah kesayangan,
      ada salah silap silalah maafkan.


di catat oleh:berry

2 ulasan:

  1. Syukran atas sokongannya dik..Hepi dapat beraya sama2..segala salah silap dan kekurangan kakak mohon maaf ya? =)

    BalasPadam